Home > Over ons > Pers > Lancering van de Resale Protect Verzekering

Persbericht

Lancering van de Resale Protect Verzekering: extra financiële zekerheid voor huiseigenaren bij gedwongen verkoop van de woning

Haarlem, 14-05-2024 – Dankzij een unieke samenwerking tussen VanHuyse Finance en Summa Adviesgroep introduceert het landelijke makelaarskantoor VanHuyse vandaag de Resale Protect Verzekering, een innovatieve verzekering ontworpen om huiseigenaren financiële zekerheid te bieden tijdens onvoorziene levensgebebeurtenissen. Deze nieuwe verzekering is specifiek gericht op situaties zoals invaliditeit, arbeidsongeschiktheid, ongevallen met fatale afloop, ontslag, echtscheiding en de geboorte van een meerling. De verzekering beschermt voor een periode van vijf jaar financieel verlies bij gedwongen verkoop van de woning onder de aankoopprijs.

Resale Protect Verzekering

Voor een vast bedrag van slechts 19 euro per maand biedt de Resale Protect-verzekering een dekking van 10% van de aankoopprijs van de woning, tot een maximum van 50.000 euro. Deze bescherming loopt door tot 5 jaar na de aankoop van de woning of totdat de verzekerde de leeftijd van 65 jaar bereikt.

Oldrik Beelen, partner en groeistrateeg bij VanHuyse: “Als partner in wonen streven we ernaar om onze klanten in alle fasen van hun wooncarrière te ondersteunen. Deze verzekering is een direct resultaat van onze inzet om stabiliteit en zekerheid te bieden in tijden van nood. We zijn trots om een product aan te kunnen bieden dat echt het verschil kan maken voor huiseigenaren.”

Dekking

De Resale Protect Verzekering biedt dekking bij de volgende gebeurtenissen:

• Volledige blijvende arbeidsongeschiktheid door een ongeval voor 80% of meer.
  • Volledige blijvende invaliditeit door een ongeval.
  • Overlijden door een ongeval.
  • Ontslag.
  • Scheiding.
  • Geboorte van een meerling.

Consumenten die geïnteresseerd zijn in deze nieuwe verzekering kunnen meer informatie opvragen bij een VanHuyse makelaar of via vanhuyse.nl/diensten/verzekeringen/resale-protect-verzekering/.

Podcast
Er is ook een speciale aflevering van de VanHuyse partner in wonen podcast over de verzekering. In deze aflevering gaat Oldrik Beelen van VanHuyse in gesprek met René Manders van VanHuyse Finance, over de Resale Protect verzekering.

Einde

Neem voor persvragen contact op met:

Oldrik Beelen
Partner en groeistrateeg bij VanHuyse